Durdurun dünyayı, düşünecek var!

Geçen gün bir eğitime katılmak üzere sabah 7’de evden çıktım ve otobüs beklemeye başladım. Tahmin edersiniz ki bu kış Sevgili Ankara’nın da değerli katkılarıyla oldukça sert geçiyor ama neyse ki bahara! az kaldı 🙏🏻 öyle değil mi?

Neyse, aslında tam da otobüsün geçeceği dakikalarda çıktığımı düşünmüştüm ki neredeyse 20 dakika beklediğimi fark ettim. Soğuktan duruşum da değişmeye başlamıştı ve içimden yavaş yavaş otobüse kızmaya başlayacaktım ki ( neye faydası varsa 🙂 gözlerim botuma takıldı. Fark ettim ki soğukta ayağımı üşütmeyecek bir botum vardı hem de severek almıştım. 
Teşekkür ettim. 

Sonra, fark ettim ki otobüsü ayakta ve tek başına bekleyebilecek sağlığım vardı.
Teşekkür ettim.

Sonra, fark ettim ki bir eğitim için yola çıkmıştım. Yola çıkabilecek cesaretim ve özgüvenim; beni destekleyen eşim, kocaman ailem ve sevdiklerim vardı.
Teşekkür ettim.

Sonra, fark ettim ki geçen sene bu zamanlar çok farklı bir mekanda, farklı bir andaydım hayalini bile kuramadığım. Benim kontrolümde değişmemişti bazı şeyler ama aslında bana daha uygun bir yoldu. Şu an olduğum yola baktım, DOĞRU yolda olduğumu fark ettim. 
Teşekkür ettim.

Soğuktan üşüyen başımı gökyüzüne çevirdiğimi fark ettim. Koskoca evrende ben miniciktim, benim dünyam da minicikti. Öyle sandığımız gibi “dünya başıma yıkıldı, dünya benim etrafımda döner” değildi gerçek olan. Dünya yerli yerinde duruyordu.
Gerçek olan, her birimiz aşkla yaratıldık ve aşkı, kendimizi keşfetmeye geldik. Değişim olmadan bu keşif gerçekleşemezdi elbet. İşte, dünya bunu fark edince yaşamaya değerdi. 

Sonra otobüs gelince şoföre içten bir günaydın dedim ve içimden ona da teşekkür ettim düşünmeme zaman ayırdığı için (dıştan teşekkür etsem sabahın o saatinde bunca açıklamaya hazır olmayacağını düşündüm ☺)

Sen neleri keşfettin şu ana kadarki yolculuğunda? Şu ana kadar neler için teşekkür ettin?

Hani diyorsun ya:
-Ne yapalım işte koşturup duruyoruz.

Sen koşturmasan da dünya zaten dönüyor, bir an dur ve biraz düşünmeye ve keşfe ayır anını. Gör, bak ne hazinelerle döneceksin. Döndüğü yerden tekrar katılırsın hayata merak etme ☺ 

O kaçmıyor da “farkında” olmadan geçirdiğimiz anlar kaçıp gidiyor avucumuzdan…

Bir baktım bu anı hissedip deneyimleyip kendime vakit ayırıp yazıvermişim.
Teşekkür ettim❤🙏🏻

Reyhan.
Bir Cevap Yazın

